UMOWA ZAMÓWIENIA SUKNI ŚLUBNEJ SZYTEJ NA MIARĘ

WYKONAWCA: SO FLUFFY Sylwia Cygan, ul. Tadeusza Rejtana 4 lok. 4, 50-015 Wrocław, NIP: 8992624623, REGON: 387479304, adres e-mail: kontakt.soSluffy@gmail.com, tel. 690 978 164.

ZAMAWIAJĄCA: Klientka będąca osobą Sizyczną, która dokonuje zamówienia sukni ślubnej szytej na miarę poprzez Sklep internetowy Wykonawcy działający pod adresem: https://soSluffy.pl.

STRONY: Wykonawca i Zamawiająca.

§ 1 PRZEDMIOT UMOWY
  1. Zamawiająca zamawia, zaś Wykonawca przyjmuje do realizacji uszycie dla Zamawiającej sukni ślubnej, zwanej dalej: „SUKNIĄ ŚLUBNĄ”.
  2. Szczegółowa specyfikacja sukni ślubnej, w tym jej model, kolor i materiał podawane są w ramach Sklepu internetowego Wykonawcy.
  3. Podczas składania zamówienia online, Zamawiająca ma możliwość wskazać w uwagach do zamówienia ewentualne modyfikacje sukni ślubnej oraz możliwe ewentualne dopasowanie sukni ślubnej, które będą wiążące pod warunkiem zaakceptowania ich przez Wykonawcę. Wykonawca poinformuje Zamawiającą o możliwości wykonania ewentualnych modyfikacji lub dopasowania sukni ślubnej, zgodnie z wytycznymi Zamawiającej, w formie elektronicznej, w terminie 30 dni licząc od dnia złożenia zamówienia.
  4. Suknia ślubna zostanie uszyta przy uwzględnieniu wymiarów podanych przez Zamawiającą w dniu zawarcia Umowy, zdjętych zgodnie z wytycznymi zawartymi w załączniku nr 1 do Umowy. Zamawiająca zobowiązana jest podać szczegółowe wymiary w uwagach do zamówienia lub w formie mailowej najpóźniej w dniu złożenia zamówienia.
  5. Suknia ślubna zostanie uszyta z materiałów dostarczonych przez Wykonawcę.
  6. Zamawiająca przyjmuje do wiadomości, że rzeczywiste kolory sukni ślubnej mogą nieznacznie różnić się od tych przedstawionych na zdjęciach znajdujących się w Sklepie internetowym, co wynika ze specyfikacji sprzętu oraz indywidulanych ustawień sprzętowych.
  7. Wykonawca oświadcza, że posiada odpowiednie doświadczenie i wiedzę, umożliwiające należyte wykonanie przedmiotu Umowy.
  8. Wykonawca oświadcza, że przedmiot Umowy może zostać zrealizowany przez osoby trzecie, działające w jego imieniu i na jego odpowiedzialność, na co Zamawiająca wyraża zgodę.
§ 2 WARUNKI REALIZACJI UMOWY
  1. Strony zobowiązują się do ścisłej współpracy przy wykonywaniu przedmiotu niniejszej Umowy.
  2. Zamawiająca zobowiązuje się niezwłocznie przekazywać Wykonawcy wszelkie informacje niezbędne do prawidłowego wykonywania Umowy.
  3. Zamawiająca, przy podawaniu wymiarów, zgodnie z § 1 ust. 4 Umowy, zobowiązuje się uwzględnić wszelkie wady ciała lub sylwetki.
  4. Zamawiająca dołoży wszelkiej staranności, aby w trakcie realizacji Umowy nie zmienić swoich wymiarów podanych przy jej zawieraniu.
§ 3 ZMIANY I POPRAWKI
  1. Wszelkie zmiany w specyfikacji sukni ślubnej lub jej modyfikacje, o których mowa w § 1 ust. 2 i 3 Umowy, dokonane przez Zamawiającą po zawarciu Umowy (złożeniu zamówienia), są możliwe po ich zaakceptowaniu przez Wykonawcę oraz za dodatkowym wynagrodzeniem ustalonym indywidualnie między Stronami, co najmniej w formie dokumentowej (np. e-mail).
  2. Zamawiającej przysługuje prawo żądania jednej, wliczonej w wynagrodzenie poprawki sukni ślubnej, o ile konieczność jej wykonania wynika z naturalnego procesu dopasowania odzieży do sylwetki i nie wynika ze zmiany wymiarów o których mowa w § 1 ust. 4 Umowy.
  3. Zamawiająca zobowiązana jest zgłosić żądanie wykonania poprawek, najpóźniej w terminie 7 dni, licząc od dnia dostawy sukni ślubnej. Żądanie powinno zostać zgłoszone w formie wiadomości e-mail wraz ze wskazaniem zakresu koniecznych poprawek. Zamawiająca zobowiązana jest dołączyć do ww. wiadomości e-mail szczegółowe zdjęcia w sukni ślubnej, obrazujące elementy wymagające poprawy.
  4. Zamawiająca zobowiązana jest dostarczyć suknię ślubną na adres wskazany przez Wykonawcę, na swój koszt i swoje ryzyko.
  5. Wykonawca zobowiązuje się wykonać poprawki w terminie uzgodnionym z Zamawiającą, adekwatnym do zakresu prac, z zachowaniem należytej staranności i standardów krawiectwa indywidualnego.
  6. Wykonanie poprawki nie uprawnia Zamawiającej do żądania obniżenia wynagrodzenia ani odstąpienia od Umowy, o ile suknia ślubna jest zgodna z ustalonym projektem i wykonana według podanych wymiarów.
  7. Zamawiająca zobowiązana jest pokryć koszt ponownej dostawy sukni ślubnej, uwzględniającej poprawki.
§ 4 TERMIN REALIZACJI ORAZ DOSTAWA SUKNI ŚLUBNEJ
  1. Wykonawca zobowiązuje się do uszycia sukni ślubnej w terminie 4 tygodni.
  2. Wykonawca zobowiązuje się do poinformowania Zamawiającej o uszyciu sukni ślubnej drogą mailową.
  3. Zamawiająca akceptuje, że termin realizacji uszycia sukni ślubnej może ulec wydłużeniu z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, za co Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności.
  4. Wszelkie dodatkowe zmiany, o których mowa w § 3 Umowy, mogą prowadzić do wydłużenia terminu realizacji uszycia sukni ślubnej, o którym mowa w ust. 1niniejszego paragrafu, co Zamawiająca przyjmuje do wiadomości. W takim przypadku Wykonawca zobowiązuje się poinformować Zamawiającą o wydłużonym terminie realizacji zamówienia w formie dokumentowej (np. e-mail), zaś Zamawiająca zobowiązuje się do jego zaakceptowania.
  5. Suknia ślubna zostanie przesłana na koszt Zamawiającej firmą kurierską, na wskazany przez nią adres.
  6. Z chwilą wydania sukni ślubnej Zamawiającej, przechodzą na nią korzyści i ciężary związane z rzeczą oraz niebezpieczeństwo przypadkowej jej utraty lub uszkodzenia.
§ 5 WYNAGRODZENIE I ZASADY PŁATNOŚCI
  1. Z tytułu realizacji prac będących przedmiotem Umowy oraz dostawy sukni ślubnej, Zamawiająca zapłaci Wykonawcy wynagrodzenie w wysokości podanej w Sklepie internetowym.
  2. Wynagrodzenie podane jest w polskich złotych oraz zawiera podatki (stanowi wynagrodzenie brutto).
  3. Informacja o całkowitym wynagrodzeniu, które uwzględnia dostawę sukni ślubnej, jest każdorazowo podawane na stronie Sklepu internetowego w trakcie składania zamówienia, w tym przed bezpośrednim zatwierdzeniem i złożeniem przez zamówienia. Są to całkowite koszty, które Zamawiająca zobowiązana jest zapłacić wraz z należnymi podatkami i innymi kosztami.
  4. Składając zamówienie Zamawiająca wybiera aktualnie oferowaną przez Wykonawcę dostępną metodę płatności.
  5. Zapłata wynagrodzenia nastąpi przed odbiorem sukni ślubnej przez Zamawiającą.
  6. Za termin zapłaty wynagrodzenia uznaje się termin uznania rachunku bankowego Wykonawcy.
  7. Do każdego zamówienia Wykonawca wystawi Zamawiającej właściwy dokument rozliczeniowy.
  8. Wykonawca zastrzega sobie prawo własności sukni ślubnej, aż do zapłaty przez Zamawiającą pełnego wynagrodzenia.
  9. Stosownie do przepisu art. 639 k.c., Zamawiająca nie może odmówić zapłaty wynagrodzenia mimo niewykonania sukni ślubnej, jeżeli Wykonawca był gotów ją wykonać, lecz doznał przeszkody z przyczyn dotyczących Zamawiającej.
§ 6 ODPOWIEDZIALNOŚĆ WYKONAWCY
  1. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za zgodność świadczenia z Umową.
  2. Stosownie do przepisu art. 638 § 1 k.c., do odpowiedzialności za wady sukni ślubnej stosuje się odpowiednio przepisy o rękojmi przy sprzedaży. Odpowiedzialność Wykonawcy jest wyłączona, jeżeli wada sukni ślubnej powstała z przyczyny tkwiącej w materiale dostarczonym przez Zamawiającą.
  3. Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności za nieprawidłowe dopasowanie sukni ślubnej do Zamawiającej, w tym do jej wymiarów lub sylwetki, jeżeli Zamawiająca podała nieprawidłowe wymiary lub jej wymiary/sylwetka zmieniły się po zawarciu Umowy.
  4. Zamawiająca przyjmuje do wiadomości, że określone modele sukien ślubnych mogą nie w pełni harmonizować z określoną sylwetką ciała, za co Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności.
§ 7 ODSTĄPIENIE I ROZWIĄZANIE UMOWY
  1. Zamawiająca przyjmuje do wiadomości, że nie przysługuje jej prawo odstąpienia od Umowy w terminie 14-dni od dnia jej zawarcia, w trybie ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta, co wynika z faktu, że Umowa dotyczy sukni ślubnej szytej według specyfikacji Zamawiającej.
  2. Stosownie do przepisu art. 644 k.c., dopóki suknia ślubna nie została ukończona, Zamawiająca może w każdej chwili od Umowy odstąpić płacąc całość wynagrodzenia, o którym mowa w § 5 ust. 1 Umowy.
§ 8 SPOSÓB POROZUMIEWANIA SIĘ STRON
  1. Wszystkie informacje przekazywane w ramach realizacji Umowy będą przesyłane pisemnie lub drogą elektroniczną, chyba, że co innego wynika z poszczególnych postanowień Umowy.
  2. W przypadku zmiany adresu do doręczeń powyższych zawiadomień, każda ze Stron powiadomi o tym drugą Stronę na piśmie, z 7-dniowym wyprzedzeniem. W przypadku niedopełnienia tego obowiązku doręczenia dokonane na poprzedni adres uznaje się za skuteczne.
§ 9 ZGODA WIZERUNKOWA
  1. Zamawiająca, mając na uwadze przepis art. 82 ust. 1 ustawy z dnia 4 lutego 1994 roku o prawie autorskim i prawach pokrewnych oraz art. 6 ust. 1 lit. a) RODO, zezwala oraz wyraża dobrowolnie zgodę na przetwarzanie (w tym rozpowszechnianie) przez Wykonawcę, swojego wizerunku utrwalonego w formie nagrań wideo lub audiowideo lub zdjęć, przez okres 5 lat.
  2. Zamawiająca oświadcza, że zgoda, o której mowa w powyższym ustępie obejmuje nieograniczone co do terytorium (w szczególności w Internecie – na stronie internetowej oraz na profilach społecznościowych i kanałach Wykonawcy jak również na fizycznych materiałach reklamowych i informacyjnych Wykonawcy), nieodpłatne, wielokrotne rozpowszechnianie przez Wykonawcę wizerunku Zamawiającej utrwalonego w formie nagrań wideo, audio wideo lub zdjęć, w celach związanych z prowadzoną przez Wykonawcę działalnością gospodarczą, w tym w celach komercyjnych, informacyjnych, promocyjnych i marketingowych Wykonawcy.
  3. Wykonawca oświadcza, że wizerunek Zamawiającej nie będzie łączony z treściami, które mogłyby narazić ją na utratę dobrego imienia lub hańbę.
§ 10 SIŁA WYŻSZA
  1. Strony zgodnie postanawiają, że nie są odpowiedzialne za skutki wynikające z działania siły wyższej, w szczególności pożaru, powodzi, ataku terrorystycznego, klęsk żywiołowych, epidemii lub pandemii, a także innych zdarzeń, na które Strony nie mają żadnego wpływu i których nie mogły uniknąć (siła wyższa).
  2. Strona, u której wyniknęły utrudnienia w wykonaniu Umowy wskutek działania siły wyższej, jest obowiązana do bezzwłocznego poinformowania drugiej Strony o wystąpieniu i ustaniu działania siły wyższej.
  3. Brak powiadomienia lub opóźnienie w powiadomieniu drugiej Strony o wystąpieniu siły wyższej spowoduje, iż Strona ta nie będzie mogła skutecznie powoływać się na siłę wyższą jako przyczynę zwolnienia z odpowiedzialności za niewykonanie lub nienależyte wykonanie umowy.
  4. Strona, u której wyniknęły utrudnienia w wykonaniu umowy na skutek działania siły wyższej, jest obowiązana do podjęcia wszelkich możliwych i prawem przewidzianych działań w celu zminimalizowania wpływu działania siły wyższej na wykonywanie umowy.
§ 11 POSTANOWIENIA KOŃCOWE
  1. Wszelkie zmiany niniejszej Umowy wymagają formy dokumentowej pod rygorem nieważności
  2. Integralną część Umowy stanowią następujące załączniki: Załącznik nr 1 – Wytyczne zdejmowania wymiarów; Załącznik nr 2 – Klauzula informacyjna RODO.
  3. Wszelkie spory wynikające z niniejszej Umowy Strony zobowiązują się rozwiązywać działając w dobrej wierze i w poszanowaniu słusznego interesu obu stron, a w przypadku niemożności rozwiązania sporu w sposób polubowny, sądem właściwym będzie Sąd właściwości ogólnej.
  4. W sprawach nieuregulowanych Umową zastosowanie mają: Regulamin sklepu internetowego “SO FLUFFY”, Polityka prywatności i cookies “SO FLUFFY”, przepisy powszechnie obowiązującego polskiego prawa, w szczególności przepisy ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 roku – Kodeks cywilny.

Załącznik nr 1 – Wytyczne zdejmowania wymiarów
Załącznik nr 2 – Klauzula informacyjna RODO

Administrator

W wykonaniu przepisów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej zwanego jako „RODO”) informujemy, że Administratorem danych osobowych osób będących Stronami Umowy lub reprezentujących Strony lub przygotowujących Umowę lub uczestniczących w jej realizacji jest: Pani Sylwia Cygan prowadząca działalność gospodarczą pod Sirmą SO FLUFFY Sylwia Cygan, ul. Tadeusza Rejtana 4 lok. 4, 50-015 Wrocław, adres korespondencyjny: ul. Krupnicza, nr 2-4, lok. 4p, 50-075 Wrocław, NIP: 8992624623, REGON: 387479304.

Kontakt z Administratorem

Administrator wskazuje, że w sprawach związanych z przetwarzaniem i ochroną danych osobowych można skontaktować się z nim w formie elektronicznej poprzez wysłanie wiadomości e-mail na adres: kontakt.sofluffy@gmail.com. Inspektor Ochrony Danych Osobowych

Administrator wskazuje, że nie powołał Inspektora Ochrony Danych Osobowych. Źródło danych osobowych Państwa dane osobowe zostały przekazane przez samych Państwa albo Strony Umowy.

Kategorie przetwarzanych danych osobowych

Administrator będzie przetwarzał następujące Państwa dane osobowe:

  1. dane identySikujące: imię/imiona i nazwisko, PESEL, Sirma (opcjonalnie), NIP (opcjonalnie),
  2. dane kontaktowe: adres, adres do wysyłki, adres e-mail, numer telefonu;
  3. inne: wizerunek (jeśli dotyczy).

Obowiązek podania danych osobowych

Podanie przez Państwa danych osobowych w postaci danych identyfikujących oraz kontaktowych, jest wymogiem umownym – jest obowiązkowe.

Niepodanie danych osobowych będzie skutkowało niemożliwością zawarcia Umowy.

Cele, podstawa prawna oraz okres przetwarzania danych osobowych

Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu:

  1. realizacji Umowy. Podstawą prawną przetwarzania jest: art. 6 ust. 1 lit. b) RODO oraz art. 6 ust. 1 lit. f) RODO. Dane przetwarzane będą w tym celu przez okres niezbędny do realizacji Umowy, lecz nie krócej niż przez okres przedawnienia roszczeń wynikający z przepisów powszechnie obowiązującego prawa lub przez okres wynikający z przepisów z zakresu prawa podatkowego,
  2. kontaktu w sprawach dotyczących Umowy poprzez wykorzystanie numeru telefonu lub adresu e-mail w związku z zawartą Umową. Podstawą prawną przetwarzania jest: art. 6 ust. 1 lit. a) RODO, art. 6 ust. 1 lit. b) RODO oraz art. 6 ust. 1 lit. f) RODO. Dane przetwarzane
    będą w tym celu przez okres trwania Umowy,
  3. ustalenia, dochodzenia roszczeń i obrony przed roszczeniami co stanowi prawnie uzasadniony interes Administratora. Podstawą prawną przetwarzania jest: art. 6 ust. 1 lit. f) RODO. Dane przetwarzane będą przez okres przedawnienia roszczeń wynikający z przepisów powszechnie obowiązującego prawa,
  4. prowadzenia ksiąg rachunkowych i dokumentacji podatkowej. Podstawą prawną przetwarzania jest: art. 6 ust. 1 lit. c) RODO zw. z art. 74 ust. 1-3 ustawy z dnia 29 września 1994 roku o rachunkowości. Dane przetwarzane będą w tym celu przez okres pięciu lat chyba, że dłuższy termin wynika z przepisów szczególnych regulujących kwestię przechowywania dokumentacji księgowej i podatkowej,
  5. marketingu bezpośredniego w tym otrzymywanie informacji handlowych (pod warunkiem, że Zamawiająca udzieliła zgody marketingowej), co stanowi prawnie uzasadniony interes Administratora. Podstawą prawną przetwarzania jest: art. 6 ust. 1 lit. a) RODO oraz art. 6 ust. 1 lit. f). Dane przetwarzane będą przez okres piętnastu lat lub do czasu cofnięcia zgody na ich przetwarzanie;
  6. promocji lub reklamy działalności prowadzonej przez Administratora w tym oferowanych produktów lub usług (pod warunkiem udzielenia zgody przez Zamawiającą), co stanowi m.in. prawnie uzasadniony interes Administratora. Podstawą prawną przetwarzania jest: art. 6 ust. 1 lit. a) RODO oraz art. 6 ust. 1 lit. f). Dane przetwarzane będą przez okres piętnastu lat lub do czasu cofnięcia zgody na ich przetwarzanie;
  7. przechowywania i archiwizacji dokumentacji. Podstawą prawną przetwarzania jest: art. 6 ust. 1 lit. f) RODO. Dane przetwarzane będą w tym celu przez okres 10 lat licząc od dnia wykonania, wygaśnięcia, wypowiedzenia bądź rozwiązania Umowy.

Odbiorcy danych osobowych

Państwa dane osobowe mogą zostać udostępnione:

  1. pracownikom Administratora upoważnionym przez niego do przetwarzania określonych danych osobowych,
  2. podmiotom, z którymi Administrator zawarł umowę powierzenia przetwarzania danych osobowych,
  3. do biura rachunkowego/księgowego lub odpowiedniego podmiotu zajmującego się kwestiami rachunkowymi – w celu obsługi księgowo-rachunkowej Administratora,
  4. dostawcom usług technicznych i organizacyjnych (w szczególności dostawcom usług teleinformatycznych),
  5. dostawcom usług prawnych i doradczych, w tym w przypadku dochodzenia roszczeń i obrony przed roszczeniami,
  6. innym podmiotom, osobom lub organom – w zakresie i na zasadach określonych przepisami prawa.

Administrator wskazuje, że może na zasadach określonych w art. 28 RODO, powierzać przetwarzanie Państwa danych osobowych podmiotom trzecim bez odrębnej Państwa zgody. Podmiot przetwarzający przetwarza je wyłącznie w zakresie i na konkretne zlecenie Administratora (w ramach umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych). Podmiot przetwarzający zobowiązany jest do zapewnienia tajemnicy i bezpieczeństwa danych osobowych.

Państwa dane osobowe mogą zostać udostępnione właściwym organom władzy publicznej lub organom ścigania, jeżeli wymagają tego obowiązujące przepisy prawa.

Odbiorcom niewskazanym powyżej przetwarzane dane osobowe nie są udostępniane na zewnątrz w formie, która pozwalałby na jakąkolwiek Państwa identyfikację, chyba że wyraziliście Państwo na to zgodę.

Prawa osoby fizycznej, której dane osobowe są przetwarzane

Administrator zapewnia Państwu realizację uprawnień, o których mowa poniżej. W celu realizacji uprawnień, należy wysłać odpowiednie żądanie (odpowiednią prośbę) pocztą elektroniczną na adres e-mail Administratora.

Przysługuje Państwu prawo dostępu do treści danych oraz otrzymania ich kopii (m.in. art. 15 RODO), ich sprostowania (m.in. art. 16 RODO), usunięcia (m.in. art. 17 RODO) lub ograniczenia przetwarzania (m.in. art. 18 RODO) – przy czym przepisy odrębne mogą wyłączyć albo ograniczyć to uprawnienie, prawo do przenoszenia danych (m.in. art. 20 RODO), prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych dokonywanego na podstawie m.in. art. 6 ust. 1 lit. e) lub f) RODO bądź na potrzeby marketingu bezpośredniego lub w celu promocji i reklamy (o ile została wyrażona zgoda na przetwarzanie danych w tym celu) – (m.in. art. 21 RODO), a także prawo zażądania zaprzestania przetwarzania danych, jak również prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie oraz prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego jakim jestem Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych [adres: Biuro Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa](m.in. art. 77 RODO). Skorzystanie z prawa cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.

Administrator rozpatruje zgłoszone żądania niezwłocznie, nie później jednak niż w ciągu miesiąca od chwili ich otrzymania. Jeżeli jednak – z uwagi na skomplikowany charakter żądania lub liczbę żądań – Administrator nie będzie mógł rozpatrzyć Państwa żądania we wskazanym terminie, to poinformuje Państwa o zamierzonym przedłużeniu terminu i wskaże termin rozpatrzenia zgłoszenia, nie dłuższy jednak niż 2 miesiące. Administrator informuje o sprostowaniu lub usunięciu danych osobowych lub ograniczeniu przetwarzania, których dokonał zgodnie z Państwa żądaniem każdego odbiorcę, któremu ujawniono dane osobowe, chyba że okaże się to niemożliwe lub będzie wymagać niewspółmiernie dużego wysiłku.

Profilowanie oraz automatyczne przetwarzanie danych osobowych

Państwa dane osobowe nie będą podlegać proSilowaniu. Państwa dane osobowe mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w celu zapewnienia jak najskuteczniejszej realizacji Umowy i Państwa satysfakcji.

Państwo trzecie lub organizacja międzynarodowa

Administrator nie ma zamiaru przekazywać Państwa danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.